6 клас

2022-2023 навчальний рік






На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет Юлія Цезаря

Пам'ятка "Як скласти історичний портрет?"

1. Як відбувалося становлення особистості історичного діяча?
        1.1. Де і коли він народився?
        1.2. Де і в яких умовах жив, зростав, виховувався?
        1.3. Як формувалися його погляди?
2. Особисті якості й риси характеру.
        2.1. Як особисті якості діяча впливали на його діяльність?
        2.2. Які з його особистих якостей вам подобаються, а які ні?
3. Діяльність історичного діяча.
        3.1. Схарактеризуйте основні справи його життя.
        3.2. Які успіхи й невдачі були в його справах?
        3.3. Які верстви населення підтримували його діяльність, а які ні, і чому?
        3.4. Хто був його друзями, а хто ворогами, і чому?
        3.5. Якими були наслідки його діяльності: а) для сучасників; б) для нащадків.
        3.6. За що людство пам'ятає цю людину?
4. Яке ваше особисте ставлення до історичного діяча?
        4.1. Які почуття викликає у вас його діяльність?
        4.2. Як ви ставитеся до засобів і методів його діяльності? Обґрунтуйте свою пози



Історія

Практичне заняття.

Що можна дізнатися з історичних джерел про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян.

1. Прабатьківщина слов’ян
– Які теорії існують про прабатьківщину слов’ян? Обговоріть у загальному колі, чому це питання вчені не можуть вирішити остаточно. Які назви слов’янських племен можна знайти в документах?

2. Поселення давніх слов’ян
– Уявіть, що ви побували в поселенні давніх слов’ян. Користуючись текстом підручника й ілюстраціями, розробіть малюнок-схему «Поселення давніх слов’ян».

3. Господарство давніх слов’ян
– Уявіть, що ви побували в поселенні давніх слов’ян. Користуючись текстом підручника та малюнками, складіть розповідь-репортаж про заняття давніх слов’ян. Які археологічні знахідки допоможуть вам у цьому?

4. Вірування давніх слов’ян
– Користуючись текстом підручника й ілюстрацією, складіть словничок за темою «Вірування давніх слов’ян». 

Історичні задачі

Вирішити задачі за допомогою лінії часу (повторення вирішення історичних задач - підручник, стр 4-6)

1) В. Хвойко відкрив зарубинецьку культуру в 1899 році. Скільки століть минуло від часу зникнення зарубинецької культури до відкриття її археологами?
2) Зарубинецька археологічна культура існувала з ІІ ст. до н.е. по ІІ ст. н.е. Скільки років існувала зарубинецька культура?


Дата. 04.05

Географія

Практична робота 


Порівняльна характеристика двох країн (на вибір)

План характеристики

Назва країни

 

 

Столиця

 

 

Площа

 

 

Кількість населення

 

 

Грошова одиниця

 

 

Форма правління

 

 

 

Державний устрій

 

 

 

ВВП

 

 

Релігія

 

 

Географічне положення

 

 

 

 

 

Країни-сусіди

 

 

 

 

Природні умови

(клімат)

 

 

 

 

 

 

Природні ресурси (водні, лісові, мінеральні, земельні)

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика населення

(густота населення, природний приріст, тривалість життя, зайнятість, демографічні проблеми)

 

 

 

 

 

 

 

 

Найбільші міста

 

 

 

 

 

 

 

Сільське господарство

(основі вирощувані с/г культури та галузі тваринництва, що розвинені)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основні види промисловості (вказати, які галузі промисловості найбільше розвинені, їх центри та причини розвитку)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Транспорт

(назвати основні види транспорту, що розвинені в країні, головні морські порти (якщо є), аеропорти та транспорті вузли)

 

 

 

 

 

 

Міжнародні організації, до яких входить

 

 

 

 

 

Економічні зв'язки з Україною

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спільні риси порівнювальних країн

__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

Відмінні риси порівнювальних країн

__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

__________________________________________________________________



Дата. 10.05

Історія

Практичне заняття.

1. Розкажіть про походження людини.

2. Перелічіть основні досягнення «людини розумної» до виникнення перших цивілізацій.

3. Що було спільного і відмінного в перших цивілізаціях Сходу?

4. Які світові релігії виникли в період, що вивчає історія стародавнього світу? Що у них спільного?

5. Що спільного в образах богів і героїв міфів різних народів стародавнього світу?

6. Якими досягненнями народів Стародавніх Сходу, Греції та Риму ми користуємося сьогодні?

7. Назвіть форми державності, які склалися в період стародавнього світу. Наведіть приклади.

8. Яких мудреців стародавнього світу ви знаєте? Сформулюйте їхні основні ідеї.

9. Які книги стародавнього світу справили величезний вплив на подальший розвиток людства?

10. Які основні риси античного світу?

11. Назвіть Сім чудес світу.

12. Як події історії стародавнього світу позначилися на історії нашої батьківщини?

13. Пригадайте здобутки цивілізацій і народів, які ми вивчали.



Дата. 11.05

Географія

Практична робота

Дослідження

Розробка міні-проекту з утилізації побутових відходів





2023-2024 навчальний рік


Дата. 05.09

Історія

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника: "Вступ"

Розв'язати задачу. Запитання №3


Дата. 07.09

Географія

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №1

Запитання №3


Дата. 08.09

Географія

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №2


Дата. 12.09

Історія






Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №2-3

Дати відповідь на запитання №4, стр. 13



Дата. 14.09

Географія

Виконати практичну роботу, підручник, параграф №3


Дата. 15.09

Географія

Посилання на презентацію

https://drive.google.com/file/d/13zy45OMazeL3R-e8Fqf41SIjvmX4KGR2/view?usp=sharing

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №4

Виконати завдання №4


Дата. 19.09

Історія




https://youtu.be/R4UaFcslOfo?si=UrJ3TcqlA83EJAt1

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №3

Заповнити таблицю, стр. 16


Дата. 21.09

Історія




Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №4


Дата. 21.09

Географія

Посилання на презентацію

https://drive.google.com/file/d/1G0U6KQdPA77620TwiBNu3ep5Hta9f0SB/view?usp=sharing

Посилання на відео-урок

https://youtu.be/ClXicSIdoHQ?si=U9WDqb87Rq1mHJZr


Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №5

Виконати завдання №3


Дата. 22.09

Географія

https://youtu.be/pPIQknq2vgM?si=GFJEnNLX2YUBaAZj


Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №6

Підготувати повідомлення на тему: "Унікальні глобуси Землі"


Дата. 26.09

Історія


Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №5


Дата. 28.09

Історія


Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №6

Підготувати повідомлення на тему: "Відомі поселення доби неоліту"


Дата. 28.09

Географія


Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №7


Дата. 29.09

Географія


Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №8

Самостійно опрацювати параграф №9-10


Дата. 03.10

Історія


Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №6


Дата. 05.10

Географія

ПРАКТИЧНА РОБОТА 1
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
З ВИКОРИСТАННЯМ РІЗНИХ ВИДІВ МАСШТАБУ.
Мета: закріпити знання про різні види масштабу; навчитися, користуючись масштабом, визначати відстані на плані, карті та місцевості.
Обладнання: навчальний атлас, план місцевості, фізична карта світу та України.
Примітка: роботу можна виконувати у два етапи - послідовно, після вивчення відповідних тем «Масштаб». «План», «Географічна карта».
ХІД РОБОТИ

Завдання 1. Переведіть числовий масштаб у іменований:
а) 1:10 000 – 
б) 1: 25 000 – 
в) 1: 50 000 – 
Завдання 3. Переведіть іменований масштаб у числовий:
а) у 1 см 550 м – 
б) у 1 см 5 км – 
в) у 1 см 100 км – 
Завдання 4. Переведіть лінійний масштаб у інші види: 500 м
Іменований - 
числовий –
Зразок розв’язування
Визначте, який масштаб плану, якщо від стань на місцевості у 350 м на ньому відповідає відрізку 7 см.
7 см на плані - 350 м на місцевості, 1 см відповідно - 50 м (350:7 = 50 м) або 5 000 см.
Отже, масштаб 1:5 000.
Завдання 5. Визначте, який масштаб плану, якщо відстань на місцевості в 1 км на ньому відповідає відрізку 10 см.
Завдання 6. Вирушаючи в похід, туристи позначили свій маршрут на плані. Загальна довжина відрізків становить 32 см. Визначте, який шлях туристи пройдуть на місцевості, якщо масштаб плану 1:10 000.

Завдання 7. З’ясуйте, який масштаб фізичної карти півкуль, вміщеної у вашому навчальному атласі. Запишіть його у різних видах:

Завдання 8. Визначте масштаб карти, на якій відстань між населеними пунктами у 4 км становить (див. зразок до завдання 5):

Завдання 9. Відомо, що іменований масштаб карти України в 1 см 35 км. Визначте відстань від Києва до Львова у кілометрах, якщо на карті вона становить 13,5 см.

Завдання 10. Відстань від Києва до Одеси 441 км. На карті ця відстань дорівнює 12,6 см. Визначте числовий масштаб карти.

Завдання 11. Відстань від Харкова до Ужгорода 1250 км. Якою буде ця відстань на карті в масштабі 1:25 000 000?


Дата. 05.10

Історія


Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №8

Виконати завдання №5


Дата. 06.10

Географія

Виконати практичну роботу. Підручник, урок узагальнення після параграфу №11.


Дата. 10.10

Історія


Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №9

Виконати завдання №5


Дата. 12.10

Історія

Виконати тести до 20.10 8:00 за посиланням


Дата. 12.10

Історія

Виконати тести до 20.10 8:00 за посиланням


Дата. 12.10

Географія

Виконати тести до 20.10 8:00 за посиланням


Дата. 13.10

Географія


Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №12


Дата. 17.10

Історія


Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №10

Виконати завдання №8


Дата. 19.10

Історія


Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №11

Виконати завдання №4


Дата. 19.10

Географія


Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №13

Виконати завдання №2


Дата. 20.10

Географія


Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №14

Підготувати доповідь про один з діючих вулканів


Дата. 31.10

Історія


Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №12

Виконати завдання №4


Дата. 02.11

Історія


Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №13

Виконати завдання №5


Дата. 02.11

Географія


Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №15

Виконати завдання №5


Дата. 03.11

Географія


Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №16


Дата. 07.11

Історія



Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №14


Дата. 07.11

Історія




Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №15

Виконати завдання №8


Дата. 09.11

Географія

Виконати практичну роботу. Підручник №17


Дата. 10.11

Географія



Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №18

Виконати завдання №1


Дата. 14.11

Історія

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №16


Дата. 16.11

Географія

Виконати практичну роботу. Підручник,  параграф №19. (виконати завдання, 1,2,4,7,9)

Дата. 16.11

Історія

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №17

Виконати завдання №5


Дата. 17.11

Географія




https://youtu.be/FFtAJ2AIJ2I?si=i9V4WLriqsRA2etu

Опрацювати параграф підручника №20

Дата. 21.11

Історія

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №18

Виконати завдання №6


Дата. 23.11

Географія

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №21

Виконати завдання №3 в розділі "Перевіряємо себе"


Дата. 23.11

Історія

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №19

Виконати завдання №7


Дата. 24.11

Географія

Виконати тести до 01.12 8:00 за посиланням


Дата. 28.11

Історія

Практична робота з теми: Народження цивілізації Дворіччя.Давній Вавилон.Закони Хаммурапі.

1. У Месопотамії (півд. част.Межиріччя) були тяжки для господарювання природні умови. Разом з тим грунт в долині Євфоату і Тигру бути дуже родючими. Так, посіяне там зерно давало до 100 зерен врожаю, а одна пальма давала на рік до 50 кг. фініків. З Месопотамії вивозили вовну, хліб, фініки.

А). Чи забезпечувала праця стародавніх жителів Месопотамії лишки продуктів?

Б). Чи сприяло це розвитку торгівлі

2. Нелегко жилося в Месопотамії. Але вже в

IV тисячолітті до н.е. долина Тигру та Євфоату була перетнута каналами. На полях почали вирощувати пшеницю, льон, просо, ячмінь та ін.

А). Як людям вдалося змінити долину Тигру та Євфрату?

Б). Що спільного було в господарствах Єгипту та Месопотамії?

3. Прочитайте уривок про природньо-кліматичні умови Межиріччя та заповніть таблицю.

Південне Дворіччя – це зона пустельного клімату. Влітку надто жарко: спека сягала 50 °C у затінку, а засуха тривала по 7–8 місяців. Нерідко піщані й пилові бурі вкривали пилом навколишні поля й гаї. Узимку (3–4 місяці) ураганні зливи перетворювали низини в непрохідні болота. Вони кишіли різноманітними комахами, які розносили чимало хвороб. Таким чином, у найдавнішу епоху територія Південного Дворіччя була малопридатна для розселення людей. Перші поселенці, мабуть, прибули сюди не добровільно, а гнані тяжкою необхідністю (нестачею харчів та натиском вороже налаштованих сусідів).

Люди оселялися на цій негостинній землі лише завдяки двом річкам – Тигру та Євфрату, які несли в пустелю таку життєдайну вологу. У давнину вони текли майже паралельно, тому їх називали ріками-близнюками. Розливи Євфрату і Тигру не такі, як Нілу, а короткі, бурхливі і часто несподівані. Коли навесні в горах Вірменії розпочинається танення снігів, обидві річки переповнюються, виходять з берегів і заливають околиці. Особливо небезпечна повінь під час припливу, коли вода в Перській затоці піднімається. Тоді води річок заливають усю країну. Саме у Дворіччі виник міф про Всесвітній потоп, який знищив майже все на Землі. Тому люди, які жили тут, перебували в постійному страху перед повінню. Коли вода поступово спадала, то залишався товстий шар масного мулу. Цей наносний ґрунт вельми родючий.


Умови, сприятливі для розвитку господарства в Месопотамії.

Умови, несприятливі для розвитку господарства

 

 

4. Прочитайте уривок.

Основними заняттями населення Південного Дворіччя в V–ІV тис. до н. е. були землеробство та скотарство. Природа створила сприятливі умови для полювання та рибальства. Річки, озера й Перська затока кишіли рибою. У заростях очерету гніздилися водоплавні птахи. Із сусідніх степів заходили дикі бики, газелі та дрібна дичина, були також небезпечні хижаки – леви.

Каменю, металів і лісу в Південному Дворіччі не було. На місці в достатку були лише глина й очерет, які широко використовувалися в повсякденному житті. Тому спочатку житла плели з очерету, який обмазували глиною

Найбільше багатство Південного Дворіччя – це земля. Родючі ґрунти давали великі врожаї. Однак займатися хліборобством у несприятливих природних умовах було важко. На півночі, в Аккаді, не вистачало води для зрошення. А на півдні, в Шумері, навпаки, часто відбувалися повені, тож місцевість була заболочена. Але люди не відступали перед труднощами. Вони будували канали для зрошення полів та осушення боліт. Споруджували штучні насипи, дамби і водойми, насипали цілі пагорби, на яких виникали міста.

Перейдіть по ссилці:

http://sites.google.com/view/hist-world-and-ukraine-grade-6/R2/T2/1?authuser=0

Скориставшись уривком

та переглянувши 3 d модель стародавніх міст Межиріччя, опишіть:

А). Основні заняття давніх шумерів?

Б). З чого будували давні шумери свої будівлі?

Дата. 30.11

Історія

Виконати тести до 06.11 8:00 за посиланням

 

Дата. 30.11

Географія

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №22

Дата. 01.12

Географія

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №23


Дата. 05.12

Історія

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №20

Виконати завдання №5


Дата. 07.12

Історія

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №21

Виконати завдання №4


Дата. 07.12

Географія

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №24

Виконати завдання №3

Дата. 08.12

Географія

Практична робота. Підручник, параграф №25


Дата. 11.12

Історія

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №22

Виконати завдання №5


Дата. 14.12

Історія

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №23

Виконати завдання №2


Дата. 14.12

Географія





https://youtu.be/H41gpmyw8Kk?si=rbAwsDAd_RSdvrxT
https://youtu.be/x0mG9EZq6rU?si=FzsFvTyZpqMPCKoG
https://youtu.be/GvXM728LV08?si=2ruoAM6EHFo3GTe0

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №26-27

Підготуйте повідомлення: "Як людина використовує вітер".


Дата. 15.12

Географія

Практична робота. Підручник, параграф №28

Дата. 19.12

Історія



Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №24

Підготувати повідомлення про богів Давнього Єгипту


Дата. 09.01

Історія

Виконати тести до 16.01 8:00 за посиланням


Дата. 11.01

Історія

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №25

Виконати завдання №3


Дата. 11.01

Географія

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №29

Виконати завдання №3


Дата. 12.01

Географія

Практична робота. Підручник, параграф №30


Дата. 16.01

Історія

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №26

Виконати завдання №2




Дата. 18.01

Історія

Домашнє завдання

https://youtu.be/Go5NitxgzHE?si=foaC3MopUIITU9iQ

Опрацювати параграф підручника №27

Виконати завдання №5


Дата. 18.01

Географія



Домашнє завдання

https://youtu.be/ixx90Nil3JM?si=Lkkn5jBRJEGH0jVO

Опрацювати параграф підручника №31

Заповнити в підручнику таблицю: "Характеристика теплових поясів"


Дата. 19.01

Географія

Домашнє завдання

https://youtu.be/ibr8KdIxqgQ?si=kRKFTKtUVyKcmzBQ

https://youtu.be/kOocmN3PwXA?si=NiPY76X2U97qESMP

https://youtu.be/2LLcOPdM5ak?si=AaFC83OVTcuNliB6

Опрацювати параграф підручника №31

Заповнити таблицю: "Відмінності погоди і клімату"


Дата. 23.01

Історія

Домашнє завдання

https://youtu.be/sq60NZZtwTo?si=X3J7FJhnF9hz2XKt

https://youtu.be/RthnX7SzAl0?si=v0MdOBXRuu8ZNzFG

Опрацювати параграф підручника №30

Виконати завдання №6


Дата. 25.01

Географія

Практична робота

Підручник, параграф №33, завдання №1


Дата. 25.01

Історія

https://youtu.be/wqJRHZQkZJA?si=NYqqVKB3K0Q1uRz-

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №31-32

Виконати завдання №9, стр. 95


Дата. 26.01

Географія



Домашнє завдання

https://youtu.be/Ls0fsuxj7lQ?si=lZulwAtDcffawF3J

https://youtu.be/JEqnFky7L94?si=HGVM-6_9-XhPnXtj

Опрацювати параграф підручника №34

Підготувати міні-проєкт про небезпечні атмосферні явища


Дата. 30.01

Історія

Виконати тести до 06.02 8:00 за посиланням


Дата. 01.02

Історія

https://youtu.be/0poW7UZeQ3g?si=FaUtLtk4P8IXcp1Y

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №33

Виконати завдання №3


Дата. 01.02

Географія

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №35

Виконати завдання №4


Дата. 02.01

Географія

Виконати тести до 09.02 8:00 за посиланням


Дата. 06.02

Історія

https://youtu.be/Rhs8HzXcmHo?si=HobWOUgZ02l964Xh

https://youtu.be/WQqZeJlEFKI?si=hPO0lxC7KrJsuLNj

https://youtu.be/3oLeMGMEy88?si=wCCr6mxj2Au6qYmm

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №34


Дата. 08.02

Історія

https://youtu.be/TDiMdzyST5g?si=p22MSw2RS-iTiKvV

https://youtu.be/5rKTPE0qJkU?si=G5gQAQ7NuoEp5MlL

https://youtu.be/EphXAKMbxvU?si=6sgLkwFbz821V-jB

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №35

Виконати завдання №5


Дата. 08.02

Географія

https://youtu.be/SHDGNz_2TEc?si=ONO8sypoEI5vxV4k


Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №36

Виконати завдання №6


Дата. 09.02

Географія

https://youtu.be/x6t5hE6Odww?si=kUPvXssxGiwPjxnQ

https://youtu.be/09iLLrJMdmM?si=JUmZ_D3UARQLb7iq


Домашнє завдання

Виконати завдання за посиланням, і надіслати скрін

Виконати завдання за посиланням, і надіслати скрін

Опрацювати параграф підручника №37 (пункт 1-2)


Дата. 13.02

Історія

Виконати тести до 20.02 8:00 за посиланням


Дата. 15.02

Географія

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №38

Виконати завдання №6


Дата. 15.02

Історія

https://youtu.be/fNX_YOc2SQw?si=dzQX47E1XSAVS7qr

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №36

Виконати завдання №5


Дата. 16.02

Географія




https://youtu.be/ZEWauGJL_kk?si=7AWWL8YvrKDEBzvj

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №39

Замалювати річкову систему


Дата. 20.02

Історія

https://youtu.be/lIq5tTSP6q4?si=_o4QxZxC-_PyYwAl

https://youtu.be/7nDOzIl-9X8?si=gNfZ_W1MUtMRfYvW

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №37


Дата. 22.02

Історія

Посилання на відео до уроку

Посилання на відео до уроку


Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №38

Підготувати повідомлення про виховання і освіту давніх греків.


Дата. 22.02

Географія

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №40

Воконати вправу за посиланням та надіслати скрін


Дата. 23.02

Географія

Посилання на відео до уроку

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання

Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін

Опрацювати параграф підручника №41


Дата. 27.02

Історія

Посилання на відео до уроку

Посилання на відео до уроку

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №39

Скласти порівняльну таблицю: "Соціальний устрій Афін і Спарти".

Таблиця на тему “Чим відрізняються Афіни від Спарти”

КатегоріяАфіниСпартаПояснення
Політична система
Соціальна структура
Освіта та культура
Військова міць
Економіка

Дата. 29.02

Географія

Посилання на відео до уроку

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання


Опрацювати параграф підручника №42

Підготувати доповідь про одне з озер України


Дата. 29.02

Історія

Посилання на відео до уроку

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №40

Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін

Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін


Дата. 01.03

Географія

Посилання на відео до уроку

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання


Опрацювати параграф підручника №43

Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін


Дата. 05.03

Історія

Посилання на відео до уроку

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №41

Виписати реформи Солона, Клісфена і Перікла.


Дата. 07.03

Історія

Посилання на відео до уроку

Посилання на відео до уроку

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №42

Написати повідомлення про одного з богів Давньої Греції


Дата. 07.03

Географія

Посилання на відео до уроку

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання


Опрацювати параграф підручника №44


Дата. 08.03

Географія

Посилання на відео до уроку

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання


Опрацювати параграф підручника №45


Дата. 12.03

Історія

Посилання на відео до уроку

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №43


Дата. 14.03

Історія

Посилання на відео до уроку

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №44


Дата. 14.03

Географія

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання


Опрацювати параграф підручника №46

Виконати завдання №4


Дата. 15.03

Географія

Практична робота

" Характеристика річки"

План

Характеристика

Назва річки

До басейну якого океану належить

 

Місце витоку

 

Місце впадання

 

Напрям течії

 

Великі притоки

 

Види господарської діяльності

 

Через які області протікає

 Дата. 19.03

Історія



Посилання на відео до уроку

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №45

Дати письмову відповідь на запитання №6


Дата. 21.03

Історія

Посилання на відео до уроку

Посилання на відео до уроку

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №46

Дати письмову відповідь на запитання №5


Дата. 21.03

Географія

Виконати тести до 28.03 8:00 за посиланням


Дата. 22.03

Географія

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання


Опрацювати параграф підручника №48


Підготувати доповідь про появу перших живих організмів на Землі

Дата. 02.04

Історія

Виконати тести до 09.04 8:00 за посиланням

Дата. 04.04

Історія

Виконати тести до 11.04 8:00 за посиланням

Дата. 04.04

Географія

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання


Опрацювати параграф підручника №49


Дата. 05.04

Географія

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання


Опрацювати параграф підручника №50

Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін


Дата. 09.04

Історія

Посилання на відео до уроку

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №47

Підготувати повідомлення про заснування Риму


Дата. 11.04

Географія

Виконати практичну роботу за посиланням

Зробити скрін виконаної роботи і надіслати


Дата. 11.04

Історія

Посилання на відео до уроку

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №48


Дата. 12.04

Географія

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання


Опрацювати параграф підручника №51


Дата. 16.04

Історія

Посилання на відео до уроку

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №49

Підготувати повідомлення про боротьбу патриціїв і плебеїв

Дата. 18.04

Історія

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №50


Дата. 18.04

Географія

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання


Опрацювати параграф підручника №52


Дата. 19.04

Географія

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання


Опрацювати параграф підручника №53


Дата. 23.04

Історія

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №51

Підготувати повідомлення про Пунічні війни
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін

Дата. 25.04

Історія

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №52

Підготувати повідомлення про Гая Юлія Цезаря

Дата. 25.04

Географія

Виконати практичну роботу за посиланням

Зробити скрін виконаної роботи і надіслати


Дата. 26.04

Географія

Практична робота № 7

«Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості (яру, заплави річки, лісу тощо)за типовим планом »

Мета роботи: закріпити поняття «природний комплекс», «компоненти природи», ознайомитися з природним комплексом своєї місцевості;навчитися складати його опис, оцінювати вплив людини на природні комплекси своєї місцевості.

Завдання 1. Опиши природний комплекс за планом.  

1.Місце розташування.  __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Рельєф (гірський чи рівнинний,з яких порід складена поверхня).  __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3.Особливості клімату. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4.Грунти. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Рослинність. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Тваринний світ. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.Використання людиною. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ВИСНОВОК. Укажіть найбільш характерні риси описаного вами природного комплексу. Назвіть основні причини його відмінності від інших природних комплексів,розташованих у вашій місцевості.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Дата. 30.04

Історія

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №53

Підготувати повідомлення про імператора Рмської імперії (на вибір)

Дата. 02.05

Географія

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання


Опрацювати параграф підручника №57

Дати письмову відповідь на запитання №8-9


Дата. 02.05

Історія

Посилання на відео до уроку

Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника №54

Підготувати повідомлення про богів Давнього Риму


Дата. 03.05

Географія

Виконати тести до 10.05 8:00 за посиланням

Комментариев нет:

Отправить комментарий