Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №6
Записати в зошит теорії походження людства
Дата. 04.05
Географія
Практична робота
Порівняльна характеристика двох країн (на вибір)
План характеристики |
Назва країни |
|
|
|
|
Столиця |
|
|
Площа |
|
|
Кількість населення |
|
|
Грошова одиниця |
|
|
Форма правління |
|
|
Державний устрій |
|
|
ВВП |
|
|
Релігія |
|
|
Географічне положення |
|
|
Країни-сусіди |
|
|
Природні умови (клімат) |
|
|
Природні ресурси (водні, лісові,
мінеральні, земельні) |
|
|
Характеристика населення (густота населення, природний приріст, тривалість життя, зайнятість,
демографічні проблеми) |
|
|
Найбільші міста |
|
|
Сільське господарство (основі вирощувані с/г культури та галузі тваринництва, що розвинені) |
|
|
Основні види промисловості (вказати,
які галузі промисловості найбільше розвинені, їх центри та причини розвитку) |
|
|
Транспорт (назвати основні види транспорту, що розвинені в країні, головні
морські порти (якщо є), аеропорти та транспорті вузли) |
|
|
Міжнародні організації, до яких входить |
|
|
Економічні зв'язки з Україною |
|
|
Спільні риси порівнювальних країн
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Відмінні риси порівнювальних країн
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Дата. 11.05
Географія
Практична робота
Дослідження
Розробка міні-проекту з утилізації побутових відходів
2023-2024 навчальний рік
Дата. 15.03
Географія
Практична робота
" Характеристика річки"
План |
Характеристика |
Назва річки |
|
До басейну
якого океану належить |
|
Місце витоку |
|
Місце
впадання |
|
Напрям течії |
|
Великі
притоки |
|
Види господарської діяльності |
|
Через які області протікає |
Дата. 25.04
Географія
Виконати практичну роботу за посиланням
Зробити скрін виконаної роботи і надіслати
Дата. 09.05
Географія
Практична робота
Тема: Оцінка екологічного стану свого регіону.
Хід роботи
І. Оцініть природний комплекс свого регіону за планом:
1) географічне положення;
2) особливості рельєфу;
3) кліматичні особливості;
4) гідрографічні особливості;
5) особливості ґрунтів;
6) домінуючі види рослин і тварин.
ІІ. Схарактеризуйте зміни, що відбулися чи відбуваються внаслідок діяльності людини за планом:
1) зміни рельєфу (кар’єри, дамби, зсуви); 2) зміни водних об'єктів (забруднення, замулювання, осушування в струмках, річках, озерах); 3) характеристика змін ґрунтів (ерозія, засолення, забруднення добривами, нафтопродуктами); 4) зміни видового складу рослин (вирубування, випалювання, випасання, поява нових видів); 5) зміни видового складу тварин (масове розмноження, відстрілювання, вселення).
ІІІ. Визначте антропічні впливи (основні типи забруднення, джерела забруднення та екологічні проблеми гідросфери, атмосфери, ґрунтів та біорізноманіття).
Запропонуйте способи їх розв'язування та складіть мапу екологічного стану свого регіону.
ІV. Підсумки (висновки) роботи.
2024-2025 навчальний рік
Дата. 05.09
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника: "Вступ"
Розв'язати задачу. Запитання №3
Дата. 05.09
Географія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №1
Запитання №3
Дата. 20.09
Географія
Виконати практичну роботу. Підручник, параграф №6. (замість глобусу можна використати електронну карту)
Дата. 24.09
Історія
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Дата. 26.09
Історія
Дата. 01.10
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №11-12
Виконати завдання історичне порівняння, стр. 52
Дата. 02.10
Історія
Дата. 03.10
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №13
Дата. 08.10
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №14
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Дата. 09.10
Історія
Виконати тести до 15.10 8:00 за посиланням
Дата. 10.10
Географія
Виконати практичну роботу. Підручник, урок узагальнення після параграфу №11.
Дата. 10.10
Історія
Практична робота
Заповніть таблицю «Життя людей у первісну добу».
|
План характеристики | Трипільська культура | Середньостогівська культура |
Природна зона розташування |
|
|
Основа господарства |
|
|
Керамічний посуд |
|
|
Дата. 15.10
Історія
Виконати тести до 22.10 8:00 за посиланням
Дата. 16.10
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №16
Заповнити схему на стр. 73.
Дата. 17.10
Історія
Дата. 17.10
Географія
Посилання на відео-урок
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №12
Дата. 22.10
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №18-19, пункти 1-3
Дата. 23.10
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №18-19
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Дата. 24.10
Історія
Виконати тести до 31.10 8:00 за посиланням
Дата. 24.10
Географія
ПРАКТИЧНА РОБОТА
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Дата. 05.11
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №20
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Дата. 06.11
Історія
Виконати тести до 13.11 8:00 за посиланням
Дата. 07.11
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №21
Дата. 07.11
Географія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №14
Підготувати доповідь про один з діючих вулканів
Дата. 08.11
Географія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №15
Виконати завдання №5
Дата. 12.11
Історія
Домашнє завдання
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Дата. 13.11
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №22 (пункт 1)
Підготувати повідомлення на тему: "Боги Давнього Єгипту"
Дата. 14.11
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №22 (пункт 2-3)
Дата. 15.11
Географія
Виконати практичну роботу. Підручник №17 (Завдання №1-3, 8)
Дата. 19.11
Історія
Практична робота з теми: Народження цивілізації Дворіччя.Давній Вавилон.Закони Хаммурапі.
1. У Месопотамії (півд. част.Межиріччя) були тяжки для господарювання природні умови. Разом з тим грунт в долині Євфоату і Тигру бути дуже родючими. Так, посіяне там зерно давало до 100 зерен врожаю, а одна пальма давала на рік до 50 кг. фініків. З Месопотамії вивозили вовну, хліб, фініки.
А). Чи забезпечувала праця стародавніх жителів Месопотамії лишки продуктів?
Б). Чи сприяло це розвитку торгівлі
2. Нелегко жилося в Месопотамії. Але вже в
IV тисячолітті до н.е. долина Тигру та Євфоату була перетнута каналами. На полях почали вирощувати пшеницю, льон, просо, ячмінь та ін.
А). Як людям вдалося змінити долину Тигру та Євфрату?
Б). Що спільного було в господарствах Єгипту та Месопотамії?
3. Прочитайте уривок про природньо-кліматичні умови Межиріччя та заповніть таблицю.
Південне Дворіччя – це зона пустельного клімату. Влітку надто жарко: спека сягала 50 °C у затінку, а засуха тривала по 7–8 місяців. Нерідко піщані й пилові бурі вкривали пилом навколишні поля й гаї. Узимку (3–4 місяці) ураганні зливи перетворювали низини в непрохідні болота. Вони кишіли різноманітними комахами, які розносили чимало хвороб. Таким чином, у найдавнішу епоху територія Південного Дворіччя була малопридатна для розселення людей. Перші поселенці, мабуть, прибули сюди не добровільно, а гнані тяжкою необхідністю (нестачею харчів та натиском вороже налаштованих сусідів).
Люди оселялися на цій
негостинній землі лише завдяки двом річкам – Тигру та Євфрату, які несли в
пустелю таку життєдайну вологу. У давнину вони текли майже паралельно, тому їх
називали ріками-близнюками. Розливи Євфрату і Тигру не такі, як Нілу, а
короткі, бурхливі і часто несподівані. Коли навесні в горах Вірменії розпочинається
танення снігів, обидві річки переповнюються, виходять з берегів і заливають
околиці. Особливо небезпечна повінь під час припливу, коли вода в Перській
затоці піднімається. Тоді води річок заливають усю країну. Саме у Дворіччі
виник міф про Всесвітній потоп, який знищив майже все на Землі. Тому люди,
які жили тут, перебували в постійному страху перед повінню. Коли вода поступово
спадала, то залишався товстий шар масного мулу. Цей наносний ґрунт вельми
родючий.
Умови, сприятливі для розвитку господарства в
Месопотамії. |
Умови, несприятливі для розвитку господарства |
|
|
4. Прочитайте уривок.
Основними заняттями населення Південного Дворіччя в V–ІV тис. до н. е. були землеробство та скотарство. Природа створила сприятливі умови для полювання та рибальства. Річки, озера й Перська затока кишіли рибою. У заростях очерету гніздилися водоплавні птахи. Із сусідніх степів заходили дикі бики, газелі та дрібна дичина, були також небезпечні хижаки – леви.
Каменю, металів і лісу в Південному Дворіччі не було. На місці в достатку були лише глина й очерет, які широко використовувалися в повсякденному житті. Тому спочатку житла плели з очерету, який обмазували глиною
Найбільше багатство Південного Дворіччя – це земля. Родючі ґрунти давали великі врожаї. Однак займатися хліборобством у несприятливих природних умовах було важко. На півночі, в Аккаді, не вистачало води для зрошення. А на півдні, в Шумері, навпаки, часто відбувалися повені, тож місцевість була заболочена. Але люди не відступали перед труднощами. Вони будували канали для зрошення полів та осушення боліт. Споруджували штучні насипи, дамби і водойми, насипали цілі пагорби, на яких виникали міста.
Перейдіть по ссилці:
http://sites.google.com/view/hist-world-and-ukraine-grade-6/R2/T2/1?authuser=0
Скориставшись уривком
та переглянувши 3 d модель стародавніх міст Межиріччя, опишіть:
А). Основні заняття давніх шумерів?
Б). З чого будували давні шумери свої будівлі?
Дата. 20.11
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №23 (пункт 1)
Дата. 21.11
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №23 (пункт 2)
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №18
Виконати завдання №1
Дата. 22.11
Географія
Виконати практичну роботу. Підручник, параграф №19. (виконати завдання, 1,2,4,7,9)
Дата. 27.11
Історія
Практична робота
Дата. 28.11
Географія
Виконати тести до 05.11 8:00 за посиланням
Дата. 29.11
Географія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №20-21
Виконати завдання №3 в розділі "Перевіряємо себе"
Дата. 03.12
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №24-25 (пункт 1)
Дата. 04.12
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №24-25 (пункт 2-3)
Написати повідомлення: "Піраміди - погляд крізь віки"
Дата. 05.12
Географія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №22
Дата. 05.12
Історія
Виконати тести до 12.12 8:00 за посиланням
Дата. 06.12
Географія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №23
Дата. 10.12
Історія
Виконати тести до 17.12 8:00 за посиланням
Дата. 11.12
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №27
Заповнити таблицю, стр. 126
Дата. 12.12
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №28
Виконати завдання "Мислю творчо", підручник, стр. 132
Дата. 12.12
Географія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №24
Виконати завдання №3
Дата. 13.12
Географія
Практична робота. Підручник, параграф №25
Дата. 18.12
Географія
Виконати тести до 18.12 8:00 за посиланням
Дата. 18.12
Географія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №29-30
Виконати завдання ІІ стр. 139
Дата. 07.01
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №31
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Дата. 09.01
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №32
Написати історичний портрет Перікла за пам'яткою.
Пам'ятка "Як скласти історичний портрет?"
1.1. Де і коли він народився?
1.2. Де і в яких умовах жив, зростав, виховувався?
1.3. Як формувалися його погляди?
2. Особисті якості й риси характеру.
2.1. Як особисті якості діяча впливали на його діяльність?
2.2. Які з його особистих якостей вам подобаються, а які ні?
3. Діяльність історичного діяча.
3.1. Схарактеризуйте основні справи його життя.
3.2. Які успіхи й невдачі були в його справах?
3.3. Які верстви населення підтримували його діяльність, а які ні, і чому?
3.4. Хто був його друзями, а хто ворогами, і чому?
3.5. Якими були наслідки його діяльності: а) для сучасників; б) для нащадків.
3.6. За що людство пам'ятає цю людину?
4. Яке ваше особисте ставлення до історичного діяча?
4.1. Які почуття викликає у вас його діяльність?
4.2. Як ви ставитеся до засобів і методів його діяльності? Обґрунтуйте свою позицію.
Дата. 09.01
Географія
Посилання на відео до уроку
Практична робота. Підручник, параграф №28
Дата. 10.01
Географія
Посилання на відео до уроку
Практична робота. Підручник, параграф №30
Дата. 14.01
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №33
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Дата. 15.01
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №34 (пункт 1-4)
Дата. 15.01
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №34 (пункт 5)
Виконати творчий проєкт про одного з грецьких полководців.
Дата. 16.01
Географія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №31-32
Заповнити в підручнику таблицю: "Характеристика теплових поясів"
Дата. 17.01
Географія
Практична робота
Підручник, параграф №33, завдання №1
Дата. 21.01
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №35 (пункт 1)
Дата. 22.01
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №35 (пункт 2)
Дата. 23.01
Історія
Практичне заняття.
Пам'ятка "Як скласти історичний портрет?"
1.1. Де і коли він народився?
1.2. Де і в яких умовах жив, зростав, виховувався?
1.3. Як формувалися його погляди?
2. Особисті якості й риси характеру.
2.1. Як особисті якості діяча впливали на його діяльність?
2.2. Які з його особистих якостей вам подобаються, а які ні?
3. Діяльність історичного діяча.
3.1. Схарактеризуйте основні справи його життя.
3.2. Які успіхи й невдачі були в його справах?
3.3. Які верстви населення підтримували його діяльність, а які ні, і чому?
3.4. Хто був його друзями, а хто ворогами, і чому?
3.5. Якими були наслідки його діяльності: а) для сучасників; б) для нащадків.
3.6. За що людство пам'ятає цю людину?
4. Яке ваше особисте ставлення до історичного діяча?
4.1. Які почуття викликає у вас його діяльність?
4.2. Як ви ставитеся до засобів і методів його діяльності? Обґрунтуйте свою позицію
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №34
Підготувати міні-проєкт про небезпечні атмосферні явища
Дата. 24.01
Географія
Виконати тести до 02.02 8:00 за посиланням
Дата. 28.01
Історія
Домашнє завдання
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Виконати тести, переглянувши відео до уроку
1. Який
титул отримав Олександр Македонський після своїх завоювань?
* а) Цар
Македонії
* б)
Повелитель Азії
* в)
Великий полководець
* г) Цар
Греції
2. Хто був
батьком Олександра Македонського?
* а) Філіп
II Македонський
* б)
Персей
* в)
Ахіллес
* г) Аристотель
3. Який
легендарний вузол розв'язав Олександр Македонський?
* а)
Гордіїв вузол
* б)
Александрійський вузол
* в)
Кішіський вузол
* г) Вавилонський вузол
4. Яка
була основна тактика македонської армії?
* а) Атака
колісницями
* б)
Використання слонів
* в)
Фаланга
* г) Партизанська війна
5. Яка
битва вважається однією з найважливіших перемог Олександра Македонського?
* а) Битва
при Фермопілах
* б) Битва
при Марафоні
* в) Битва
при Гавгамелах
* г) Битва при Каннах
6. Який
фактор найбільше вплинув на успіхи Олександра Македонського?
* а)
Величезна армія
* б)
Геніальні тактичні рішення
* в)
Підтримка грецьких міст-держав
* г) Використання слонів
7. Чому
Олександр Македонський вирішив вирушити на Схід?
* а)
Поширити грецьку культуру
* б) Завоювати
нові землі та багатства
* в)
Знайти легендарний скарб
* г) Всі
відповіді вірні
8. Які
проблеми виникли у перської армії перед битвою при Гавгамелах?
* а)
Низький моральний дух
* б)
Різноманітність військ і відсутність єдиного командування
* в)
Нестача провіанту
* г)
Епідемія серед солдатів
9. Яким
чином Олександр Македонський здолав перські колісниці?
* а)
Використовуючи проти них власні колісниці
* б)
Застосувавши спеціальні пастки
* в)
Знищивши їх за допомогою облогових машин
* г)
Відправивши проти них кінноту
10. Чому Олександр Македонський зупинив своє завоювання?
* а) Був
змушений повернутися до Греції
* б)
Захворів і помер
* в) Досяг
мети своїх завоювань
* г) Був зражений своїми генералами
11. Яке
значення мали завоювання Олександра Македонського для історії?
* а)
Поширення грецької культури на Сході
* б)
Створення величезної імперії, яка проіснувала довгий час
* в)
Надихнення для інших полководців
* г) Усі
відповіді вірні
12. Які
фактори сприяли швидкому розпаду імперії Олександра Македонського після його
смерті?
* а)
Відсутність чіткого плану спадкоємства
* б)
Внутрішні конфлікти між полководцями
* в)
Повстання підкорених народів
* г) Усі відповіді вірні
Дата. 29.01
Історія
Виконати тести до 05.02 8:00 за посиланням
Дата. 30.01
Історія
Виконати тести до 05.02 8:00 за посиланням
Дата. 30.01
Географія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №36
Виконати завдання №6
Дата. 31.01
Географія
Посилання на відео до уроку
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Виконати завдання за посиланням, і надіслати скрін
Виконати завдання за посиланням, і надіслати скрін
Опрацювати параграф підручника №37 (пункт 1-2)
Дата. 04.02
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №36 (пункт 1-4)
Зіставте становище жінок у Давній Греції (Афіни/Спарта) та Стародавньому Сході. Зробіть висновок щодо ролі жінки в цих суспільствах.
Дата. 04.02
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №36 (пункт 5-6)
Заповніть у зошиті порівняльну таблицю «Освіта та виховання в Афінах і Спарті, стр 168
Дата. 06.02
Географія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №37 (пункт 3-5)
Дата. 06.02
Історія
Посилання на відео до уроку
Посилання на відео до уроку
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №37 (п.1)
Написати повідомлення про одного з богів Давньої Греції
Дата. 07.02
Географія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №38
Виконати завдання №6
Дата. 11.02
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №37 (п.2)
Написати повідомлення про Олімпійські ігри
Дата. 12.02
Історія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №38 (п.1-3)
Дата. 13.02
Географія
Практична робота
Виконати завдання за посиланням, і надіслати скрін
Виконати завдання за посиланням, і надіслати скрін
Виконати завдання за посиланням, і надіслати скрін
Виконати завдання за посиланням, і надіслати скрін
Виконати завдання за посиланням, і надіслати скрін
Дата. 13.02
Історія
Практичне заняття.
Виконати завдання за посиланням, і надіслати скрін
Виконати завдання за посиланням, і надіслати скрін
Виконати завдання за посиланням, і надіслати скрін
Виконати завдання за посиланням, і надіслати скрін
Виконати завдання за посиланням, і надіслати скрін
Дата. 16.02
Географія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №39
Замалювати річкову систему
Охарактеризувати річку(на вибір) за таблицею в підручнику
Дата. 18.02
Історія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №38 (п.4)
Написати повідомлення про одну архітектурну пам'ятку Еліністичної культури (на вибір)
Дата. 19.02
Історія
Практичне заняття
Робота з таблицею
Назва галузі | Відомі діячі | Досягнення та здобутки |
Філософія |
|
|
Медицина |
|
|
Математика |
|
|
Скульптура |
|
|
Архітектура |
|
|
Література |
|
|
Робота з таблицею «Досягнення науки й філософії за доби еллінізму»
Ім’я ученого | Чим уславився |
Евклід | |
Архімед | |
Ератосфен | |
Епікур | |
Аристарх Самосський
|
Дата. 20.02
Історія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №39
Написати твір-фантазію: "Один день з життя мешканця Ольвії"
Дата. 20.02
Географія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №40
Воконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Дата. 21.02
Географія
Посилання на відео до уроку
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Опрацювати параграф підручника №41
Дата. 25.02
Історія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №39
Дата. 26.02
Історія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №40
Складіть коротку захопливу розповідь про життя та побут кіммерійців. У ході розповіді зверніть увагу на відмінності кіммерійців від сусідніх народів
Дата. 27.02
Історія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №41
Дата. 27.02
Географія
Посилання на відео до уроку
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №42
Підготувати доповідь про одне з озер України
Дата. 28.02
Географія
Практична робота. Охарактеризуйте озеро світу (на вибір) за планом
3) Форма та розміри.
4) Глибина.
5) Походження озерної улоговини.
6) Характер берегів (гористі, рівнинні).
7) Які річки впадають в озеро, які витікають з нього?
8) Солоність озера.
9) Господарське використання.
10) Екологічні проблеми.
Дата. 04.03
Історія
Практичне заняття
Заповнити таблицю. Підручник, стр. 186
Дата. 05.03
Історія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №42
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Дата. 06.03
Історія
Практичне заняття
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Географія
Посилання на відео до уроку
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №43
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Дата. 07.03
Географія
Посилання на відео до уроку
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №44
Дата. 07.03
Географія
Посилання на відео до уроку
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №44-45
Заповнити таблицю Панамський і Суецький канал.
Дата. 11.03
Історія
Виконати тести до 18.03 8:00 за посиланням
Дата. 13.03
Географія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №46
Виконати завдання №4
Дата. 13.03
Історія
Виконати тести до 19.03 8:00 за посиланням
Виконати тести до 19.03 8:00 за посиланням
Дата. 14.03
Географія
Виконати тести до 20.03 8:00 за посиланням
Дата. 19.03
Історія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №44 (пункт №1)
Дата. 20.03
Історія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №44 (пункт №2)
Дата. 20.03
Географія
Практична робота. Охарактеризуйте водний об'єкт вашої місцевості (на вибір) за планом
2) Місце знаходження.
3) Рельєф.
4) Характеристика берегів.
5) Берегова рослинність.
6) Характер течії.
7) Рослинний і тваринний світ.
8) Господарське використання.
Дата. 01.04
Історія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №44 (пункт №2)
Дата. 02.04
Історія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №45
Заповнити таблицю, стр. 204
Дата. 03.04
Історія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №46 (п.1)
Дата. 03.04
Географія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №49
Дата. 04.04
Географія
Практична робота
Тема: Складання ланцюгів живлення водойми, парку, лісу, поля, грядки
Мета: скласти ланцюги живлення для екосистеми своєї місцевості, дати їх коротку характеристику.
Обладнання: дидактична картка.
Хід роботи.
- Запишіть повні відповіді на запитання:
- Що таке ланцюг живлення.
- Що називають трофічною сіткою. Яка між ними різниця?
- Що зображено на малюнку, який розміщено у завданні практичної роботи?
2. Уважно розгляньте схему. Складіть і запишіть 4 ланцюги живлення відповідно до цієї схеми.
3. Випишіть із схем організми, поділивши їх на три групи:
- продуценти (утворювачі):
- консументи (споживачі):
- редуценти (розкладачі):
4. Зробіть висновок, у якому поясніть, як побудовані ланцюги живлення у природі. До чого призведе загибель одного виду організмів у ланцюгу живлення?
Дата. 08.04
Історія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №46 (п.2)
Дата. 09.04
Історія
Практичне заняття
Підготуйте тематичний проєкт (лепбук, презентація тощо) на тему «Озброєння давньоримської армії».
Дата. 10.04
Географія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №50
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Дата. 10.04
Історія
Практичне заняття
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Дата. 11.04
Географія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №51
Дата. 15.04
Історія
Посилання на відео до уроку
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №47
Дата. 16.04
Історія
Написати історичний портрет Юлія Цезаря за пам'яткою.
Пам'ятка "Як скласти історичний портрет?"
1.1. Де і коли він народився?
1.2. Де і в яких умовах жив, зростав, виховувався?
1.3. Як формувалися його погляди?
2. Особисті якості й риси характеру.
2.1. Як особисті якості діяча впливали на його діяльність?
2.2. Які з його особистих якостей вам подобаються, а які ні?
3. Діяльність історичного діяча.
3.1. Схарактеризуйте основні справи його життя.
3.2. Які успіхи й невдачі були в його справах?
3.3. Які верстви населення підтримували його діяльність, а які ні, і чому?
3.4. Хто був його друзями, а хто ворогами, і чому?
3.5. Якими були наслідки його діяльності: а) для сучасників; б) для нащадків.
3.6. За що людство пам'ятає цю людину?
4. Яке ваше особисте ставлення до історичного діяча?
4.1. Які почуття викликає у вас його діяльність?
4.2. Як ви ставитеся до засобів і методів його діяльності? Обґрунтуйте свою позицію.
Дата. 17.04
Історія
Дата. 17.04
Географія
Посилання на відео до уроку
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №52-53
Дата. 18.04
Географія
Виконати практичну роботу за посиланням
Зробити скрін виконаної роботи і надіслати
Дата. 21.04
Історія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №48 (п.1)
Дата. 23.04
Історія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №48 (п.2-3)
Дата. 24.04
Географія
Практична робота № 7
«Складання
опису одного з природних комплексів своєї місцевості (яру, заплави річки, лісу
тощо)за типовим планом »
Мета роботи: закріпити поняття «природний комплекс»,
«компоненти природи», ознайомитися з природним комплексом своєї
місцевості;навчитися складати його опис, оцінювати вплив людини на природні
комплекси своєї місцевості.
Завдання
1. Опиши
природний комплекс за планом.
1.Місце
розташування.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.Рельєф (гірський
чи рівнинний,з яких порід складена поверхня).
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Особливості
клімату.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4.Грунти.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Рослинність.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Тваринний світ.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7.Використання
людиною.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ВИСНОВОК. Укажіть найбільш характерні риси описаного
вами природного комплексу. Назвіть основні причини його відмінності від інших
природних комплексів,розташованих у вашій місцевості.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дата. 24.04
Історія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №49
Заповнити таблицю, стр. 223
Дата. 29.04
Історія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №50-51
Дата. 30.04
Історія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №50-51
Дата. 01.05
Історія
Дата. 01.05
Географія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №55
Дата. 02.05
Географія
Практична робота
Навчальний проєкт: що я можу зробити для збереження природи свого краю
Змістові лінії проєкту:
Дата. 08.05
Географія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №57
Дати письмову відповідь на запитання №8-9
Дата. 09.05
Географія
ПРАКТИЧНА РОБОТА
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Дата. 13.05
Історія
Практичне заняття.
Що можна дізнатися з історичних джерел про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян.
1. Прабатьківщина слов’ян
– Які теорії існують про прабатьківщину слов’ян? Обговоріть у загальному колі, чому це питання вчені не можуть вирішити остаточно. Які назви слов’янських племен можна знайти в документах?
2. Поселення давніх слов’ян
– Уявіть, що ви побували в поселенні давніх слов’ян. Користуючись текстом підручника й ілюстраціями, розробіть малюнок-схему «Поселення давніх слов’ян».
3. Господарство давніх слов’ян
– Уявіть, що ви побували в поселенні давніх слов’ян. Користуючись текстом підручника та малюнками, складіть розповідь-репортаж про заняття давніх слов’ян. Які археологічні знахідки допоможуть вам у цьому?
4. Вірування давніх слов’ян
– Користуючись текстом підручника й ілюстрацією, складіть словничок за темою «Вірування давніх слов’ян».
Історичні задачі
Вирішити задачі за допомогою лінії часу (повторення вирішення історичних задач - підручник, стр 4-6)
1) В. Хвойко відкрив зарубинецьку культуру в 1899 році. Скільки століть минуло від часу зникнення зарубинецької культури до відкриття її археологами?
2) Зарубинецька археологічна культура існувала з ІІ ст. до н.е. по ІІ ст. н.е. Скільки років існувала зарубинецька культура?
Дата. 15.05
Історія
Практичне заняття.
1. Розкажіть про походження людини.
2. Перелічіть основні досягнення «людини розумної» до виникнення перших цивілізацій.
3. Що було спільного і відмінного в перших цивілізаціях Сходу?
4. Які світові релігії виникли в період, що вивчає історія стародавнього світу? Що у них спільного?
5. Що спільного в образах богів і героїв міфів різних народів стародавнього світу?
6. Якими досягненнями народів Стародавніх Сходу, Греції та Риму ми користуємося сьогодні?
7. Назвіть форми державності, які склалися в період стародавнього світу. Наведіть приклади.
8. Яких мудреців стародавнього світу ви знаєте? Сформулюйте їхні основні ідеї.
9. Які книги стародавнього світу справили величезний вплив на подальший розвиток людства?
10. Які основні риси античного світу?
11. Назвіть Сім чудес світу.
12. Як події історії стародавнього світу позначилися на історії нашої батьківщини?
13. Пригадайте здобутки цивілізацій і народів, які ми вивчали.
Дата. 15.05
Географія
КОНТРОЛЬНА РОБОТА №2
I рівень. Тести (кожне завдання 1 б)
1. Найбільша частина озону атмосфери зосереджена:
а) у стратосфері; б) мезосфері;
в) тропосфері; г) у верхніх шарах атмосфери.
2. Позначте назву показника, яким вимірюють атмосферний тиск:
а) бали б) міліметри ртутного стовпчика
в) градуси г) м/с
3. Найбільший за площею океан:
а) Атлантичний б) Індійський
в) Тихий г) Північний Льодовитий
II рівень (кожне завдання 1 б)
4. Визначте правильність твердження:
«Усі елементи природи, які використовує чи може використовувати у майбутньому людина називають природними ресурсами».
Так Ні
5. Дайте назву обєктам:
Найбільше море України –
Найдовша річка світу –
Найглибше озеро світу -
6. Підкреслить із запропонованих об’єктів моря: Гольфстрім, Саргасове, Червоне, Лабрадорська, Західних вітрів, Карибське, Південно-Китайське, Японське.
III рівень (кожне завдання 1,5 б)
7. Запишіть визначення поняття «природний комплекс»
8. Запишіть складові природного комплексу.
IV рівень (завдання на 3 б)
9. Дайте характеристику однієї з природних зон світу:
1) територія роташування;
2) клімат;
3) рослинний світ;
4) тваринний світ.
Дата. 16.05
Географія
Виконати тести до 21.05 8:00 за посиланням
2025-2026 навчальний рік
Дата. 03.09
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №2-3
Дата. 04.09
Громадянська освіта
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Написати короткий есе на тему: "Як мої дії можуть вплинути на природу та суспільство?" або підготувати презентацію про місце свого проживання та вплив на нього природних факторів.
Дата. 06.09
Географія
Посилання на відео до уроку
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №1-2
Намалювати малюнок на тему: "Географія в моєму житті"
Дата. 08.09
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №4
Дата. 09.09
Географія
Посилання на відео до уроку
Посилання на відео до уроку
Посилання на відео до уроку
Виконати практичну роботу, підручник, параграф №3
Дата. 10.09
Історія
Практична робота
Посилання на відео до практичного заняття
Хронологічні задачі
1. Місце боїв Колізей — пам'ятка архітектури Давнього Риму (80 р. н. е.)
Скільки років тому було збудовано Колізей?
2. Загадковий Стоунхендж — кам'яна споруда на півдні Англії (3000 р. до н. е.)
Скільки років було Стоунженджу в 10 ст. н.е.?В якому столітті засновано Білгород-Дністровський?
4. У 1996 р. розпочато друкування української грошової одиниці — гривні. Скільки минуло років відтоді?
5. У 15 рік 12 ст. за часів князювання Володимира Мономаха в Києві було збудовано перший дерев’яний міст через Дніпро.
Скільки років тому відбулася ця подія?
6. У березні 2014 р. святкували 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка.
Обчисліть, у якому році він народився.
7. Гетьманування останнього українського гетьмана Кирила Розумовського розпочалося 1750 р., а закінчилося 1764 р.
Скільки років Розумовський тримав гетьманську булаву?
8. Перший том «Історії України-Руси» Михайла Грушевського вийшов друком у 1898 р. — на четвертий рік роботи вченого у Львівському університеті.
Коли М. Грушевський очолив кафедру історії України — першу в нашій історії?
9. Першу датовану рукописну книгу Київської Русі Остромирове євангеліє написано 1057 р., а першу друковану книгу Апостол видано 1574 р.
Скільки минуло років між обома подіями? Скільки років найдавнішій рукописній книзі?
Дата. 11.09
Громадянська освіта
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Скласти свої 10 правил шкільного етикету в умовах дистанційного навчання.
Дата. 12.09
Географія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №4
Виконати завдання №4
Дата. 15.09
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №5
Дата. 16.09
Географія
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №5
Виконати завдання №3
Дата. 17.09
Історія
Домашнє завдання
Виконати вправу за посиланням та надіслати скрін
Дата. 18.09
Громадянська освіта
Практичне заняття
Написати короткий текст про те, як ви проявляєте ввічливість у своїй родині або класі.
Намалювати плакат "Я у світі ввічливості"
Дата. 19.09
Географія
Підсумкова контрольна робота з історії
Тема: Історія як наука. Історичний час. Джерела. Періодизація історії.
Клас: 6
Форма проведення: письмова
Час виконання: 45 хв
✏️ Частина I. Знаю і розумію факти (відтворення інформації)
1. Обери правильну відповідь (1 бал за кожне питання):
1.1. Що вивчає наука історія?
а) Міфи та легенди
б) Минуле людства
в) Філософію мислення
г) Природні явища
1.2. Яке джерело НЕ є історичним?
а) Меч скіфського воїна
б) Розповідь бабусі про війну
в) Стаття про футбол
г) Напис на камені
1.3. Яку одиницю використовують для вимірювання історичного часу?
а) Метр
б) Кілограм
в) Рік
г) Літр
🧠 Частина II. Розумію зв’язки та процеси (аналітична частина)
2. Встанови відповідність (по 1 балу):
2.1. Види джерел — Приклади
Джерело | Приклад |
---|---|
а) Речове | 1) Фото воїнів |
б) Писемне | 2) Глиняна амфора |
в) Візуальне | 3) Літопис «Повість минулих літ» |
Запиши правильні відповідності у форматі: а – ..., б – ..., в – ...
3. Завдання на хронологію (по 2 бали):
3.1. У якому столітті відбулася подія:
– 325 рік н. е. — ______________
3.2. Скільки років минуло між:
– 312 р. до н. е. і 2025 р. н. е.
(Поясни обчислення.)
💭 Частина III. Критично мислю та аналізую джерела
4. Завдання відкритого типу (по 3 бали):
4.1. Поясни, чому історики не довіряють усім історичним джерелам однаково?
Наведи приклад достовірного та сумнівного джерела.
4.2. Чому історики користуються єдиною системою літочислення від Різдва Христового?
🎯 Частина IV. Застосовую знання на практиці
5. Завдання практичного характеру (по 3 бали):
5.1. На основі знань про періодизацію, визнач до якої доби належить подія:
– Початок використання металу для знарядь праці. (Вибери: кам’яний вік / міднокам’яний вік / бронзовий вік / залізний вік)
5.2. Розв’яжи історичну задачу:
У якому році до н. е. збудовано Стоунгендж, якщо йому зараз приблизно 5000 років?
🌟 Частина V. Мислю творчо
6. Завдання (по 4 бали):
6.1. Створи сенкан до слова «Історія»
(5 рядків: 1 – іменник, 2 – прикметники, 3 – дієслова, 4 – фраза, 5 – синонім)
6.2. Уяви, що ти історик. Який об’єкт із минулого ти хотів би дослідити та чому?
Оцінювання (максимум 30 балів)
Рівень | Бали | Характеристика |
---|---|---|
Високий | 27–30 | Повне розуміння, самостійне мислення |
Достатній | 22–26 | Розуміння теми з незначними похибками |
Середній | 16–21 | Часткове засвоєння, є помилки |
Початковий | <16 | Потребує додаткового опрацювання теми |
Відео до практичної роботи за посиланням.
Дата. 06.10
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №7-8
Виконати завдання №2, стр. 37
Відео до практичної роботи за посиланням.
Практична робота
Підручник, параграф №12 (1, 3 завдання)
Дата. 08.10
Історія
Практична робота
Вогонь у житті первісних людей
Археологічні дослідження свідчать, що 1,5 млн років тому первісні люди вже вміли користовуватися вогнем. Спочатку вони використовували вогонь від стихійних джерел (блискавка, пожежа), а згодом навчилися його добувати.
Використання вогню первісними людьми
- 1. Опишіть почуття давніх людей, які міг викликати у них вогонь;
- 2. Визначте, для чого могли використовувати вогонь первісні люди.
Уміння співпрацювати і розвиток людини
Важливу роль в еволюції людини відіграли властивості мозку, пов’язані з набуттям уміння запам’ятовувати інших людей, організовувати їх. Уміння організуватися і діяти спільно для досягнення мети дозволяло обжити навіть території з несприятливими природними умовами. Важливою навичкою первісних людей, що допомогла їм пристосовуватися до умов існування і спільно вирішувати різноманітні завдання виживання, вважається мова.
Полювання на мамонта
- 1. Які деталі на малюнках свідчать про те, що діють організовані спільноти людей?
- 2. Про що могли домовлятися люди, зображені на ілюстраціях?
- 3. У яких життєвих ситуаціях, окрім зображених, первісні люди могли використовували мову?
Порівняйте періоди найдавнішої історії людства за критеріями: природні умови, види людей, вміння людей, заняття людей.
Дата. 09.10
Громадянська освіта
Посилання на відео до уроку
Домашнє завдання
Поясни на прикладах, як людина впливає на природу у твоєму регіоні.
✍️ Напиши 5 прикладів позитивного і 5 — негативного впливу.
Дата. 10.10
Географія
Виконати тести до 17.10 8:00 за посиланням
Дата. 19.09
Історія
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №9
Підготуйте повідомлення: "Як влаштована стоянка первісних людей".
Дата. 14.10
Географія
Посилання на відео-урок
Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника №13
Виконати завдання №2
Комментариев нет:
Отправить комментарий